anjasflock

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Anja - 21 mars 2011 09:12

Kopiator å skrivare skänkes!

När jag kom hem från Nybro igår hade min gulleman köpt mig en ny efterlängtad skrivare (Kopiator, skrivare, scanner, trådlös, appar mm...)!   Ja ni fattar, när man har företag går det åt massor av foldrar å kompendier, kursplaner osv.

Sååå... nu MÅSTE jag rensa i maskinparken!


Min kära kopiator:

Sharp SF 2025 har hängt med i alla år, men är inte använd sen flytten från Butik Nyfiken i Kalmar. Den servas av BKS i Kalmar. Förminskar å förstorar upp till A3. Behöver servas o rengöras å antagligen få nytt "bläckpulver." Varsågod, bara att hämta!

 

  


Skrivare, som ny: HP Buissness Inkjet 1100. Har stått still sen vi hade strömavbrott för ca 1,5 år sen och antagligen har deet bara pajat nåt litet relä eller säkring (???). Den är bara använd ngt halvår och var dyr på sin tid. Snålskrivande, vänder själv å fixar vid dubbelsidig utskrift å har stora patroner. Köpt för att användas som snål skrivare vid många utskrifter. Jag var helt supernöjd och patronerna var nästan nya vid strömavbrottet. (Har nog torkat nu tyvärr)


Sen blev den akdrig fixad... Ja ni vet hur det är ibland.    Varsågod å hämta!!

    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards