anjasflock

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Anja - 12 maj 2008 20:18

  Oj, vilken helg det har varit!!

SOMMARVÄDER!! Linne, shorts å brända axlar...:)) Nuu är det verkligen som vackrast ute, allt skirt grönt å alla frukträd som blommar! Åååh, vad härligt!


Vi hade verkligen grejja-dag i lördags, jag har målat om ytterdörrar, plank mm. (tråkjobb) Per har fixat med utedasset, bilder kommer så snart det är färdigt, vem vill inte se ett häftigt skithus;)) ??


Alla bröllopsträd väntar fortfarande på sina gropar, hoppas de står ute lite till... Men nu har jag iaf en PLAN för var de ska hamna och fint kommer det att bli!


Chili är igång med uppbyggnadsträning igen. Puh. Och jag har tvingat Per att filma Jaffas "agilityträning", nåja, det blir ju aldrig så bra det kan, när man väl gör ngt sånt, men här är filmen iaf:


Agilitygrunder


Igår vankades rabarberkräm å vitt vin i lusthuset. Låter osannolikt, men var faktiskt gott!! PÅ tal om ingenting, så är jag FORTFARANDE förkyld å till råga på allt, helt DÖV på vä öra... Ytterst irriterande!!


Igår körde jag livet ur mina stackars agilitykursare, min egen träningsabstinens får åtminstone lite utlopp....;)) Men dom tål det nog och OJJ vad duktiga dom är! PÅ tal om duktiga, så går Astrid å Simpson, två privathundar, inte av för hackor heller! Ikväll fick de på skoj proba lite agility och de bara körde på, en slinga med 6 hinder!! Imponerande små ämnen...


Och på tal om duktiga nr 2, igår tog min vän Cilla 1:a pris i ökl jaktprov!!!!   HURRA för Cilla & Blossom!!!!!


PS. Det ligger en liten Jaffa och fiiiser ILLA bakom min stol just nu, hon har lyckats pillra i sig ett par kilo med gammal, halvrutten fårpellets.... Uuurrrk!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards