anjasflock

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Anja - 28 augusti 2009 10:52

Roligt, ja så kan man väl sammanfatta livet?

Alltså självklart, finns en massa bekymmer, huvudbry mm. men i stort så har jag KUL medan jag lever;))


KUL på jobbet= Härliga kunder och alla dessa härliga kontakter från andra sidan, som har både humor å klokskaper att komma med...

Underbart duktiga, ambitiösa hundkursare -som jag hoppas få visa film på i bloggen??! Ni måste få se dem, bara!


KUL här hemma= Alltid nåt att göra, möjlighet att förverkliga alla (nåja...) idéer å projekt som spökar i min hjärna! Tack snälla lilla mannen som ställer upp! Puss!


KUL med hundarna= Ellen still going strong, Chili som hinner löpa klart innan  nästa tävlingsperiod kör igång nu i september, duktiga lilla Jaffa som sätter mig på prov konstant i vallningen.....


Jaja. här kommer bilder från annast kul:

Axel bjöd på grillkalas helgen som gick. Grillad kanin, vad sägs om det? Som kyckling i smak å färg, fast mkt fastare kött! Var är bättre att ha 15 man på kalas, än ute i nybygget? Gott om plats var det åxå, bådar gott inför kurserna!


Så, lev å ha kul! Vem vet, vi kanske trillar döda ner i grispest när vi minst anar det... Eller inte.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards