anjasflock

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Anja - 10 oktober 2010 20:34

Nä. Jag har inte fyra hundar i flocken längre.

Idag fyller Me 1 år -helt otroligt, hur kunde det gå så fort??? Sin födelsedag firade hon hos sin nya familj, i ett hus vid havet, strax utanför Kalmar. Matte Lotta var snäll och skickade en liten bild på Me, sittandes på sin alldeles egna brygga med hav och holmar i bakgrunden. Hon kommer att få åka båt, gå kurser, långpromenera, följa med på golfbanan, träna och busa med nya bästisen Tyra (dvärgschnauzer). Hon har en ny husse, Johan. Hon har två lill-hussar, varav William 15 år bor hemma och både busar och tränar med henne.

  

(Nej, kameran ljuger! Sååå stora öron har hon INTE!)


Kort sagt, lilla Me kommer att få ett underbart liv. Fast inte med mig här i Bläsinge... Jag har vant mig lite nu. Släpper det så gott jag kan. Fast ibland kastar sig tankarna över mig... Man blir dödsförälskad i en väldigt SPECIELL liten valp. Har förhoppningar och förväntningar. Målar upp en framtid och planerar. Så blir allt bara knasfel. Ja herregud, så tokigt.


Men jag tänker inte älta nu, här i bloggen. Det får räcka nu.

Me är oerhört älskad! Det måste helt enkelt räcka med det.

Kramar på 1-årsdagen, kära lilla älskade SPECIELLA hund! Och kramar på er, familjen Tyrsing, för att ni ser detsamma som jag i Me och har tagit henne så till era hjärtan! Jag vet att ni alltid finns där för henne och jag är här om det behövs, det vet ni!  

  

Lotta, Me och Johan.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards