anjasflock

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Anja - 26 december 2013 18:10

Länge sen sist!

Det var ett tag sen nu (allt för länge) jag bloggade och känner att jag faktiskt vill börja igen. Det är värdefullt med lite retroperspektiv ibland. Julen är snart över för denna gång och vi har haft det riktigt mysigt, även om det var första julen på 14 år utan en liten beige hund med lång nos i huset... Jag är dock övertygad om, att på sitt eget vis var hon med, sniffade på julskinkan och sprang med oss över alvaret på Juldagspromenaden till Dröstorp.  Lilla fina Ellen!


Huset har varit fullt, Pers syster med döttrar och Katja, Nils och Isak. Å så både Gustav och Axel! Kul och lugnt och skönt! Precis som det ska vara. Dessutom: En GRÖN jul!! När hade vi det senast? Vi har kunnat VALLA!

Kolla in fotot; Så himla fint med gräs för tassar och klövar! Bara att passa på att njuta så länge det varar.


Lisa med Flash och Z:

 

Årets lilla gran
  

Årets julknäck under uppätning och... hm... lite lös. Typ.
 


Jag återkommer snart med summering av ett spännande vallningsår, spännande valpplaner och livet som det tedde sig 2013... Vi hörs snart igen!
   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards