anjasflock

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Anja - 19 juni 2013 15:23

Bara två veckor kvar till leverans. Jag ser en tom valphage framför mig och börjar nästan grina av bara tanken. Mina små    En god tröst är dock alla goa, ambitiösa valpköpare och att tre puppar i alla fall hamnar i närheten. Sedan kommer jag ju dessutom att få träna Z på får -riktigt, riktigt kul att köra upp en bc-kille som omväxling!

Lilla mörk kommer att resa långt bort, ända till Finland, om bara båda stenarna finns på plats!

Här kommer lite bilder!

E.O Black Velvet, som ska bli halvfodertik hos Lina å Robban i Färjestaden:

     

E.O the Trooper, ev finsk medborgare och isf kommer han att tränas i både bruks, lydnad och vallning...
 


Ellen är måttligt förtjust:

 

Meta Karlsson har fotat bilderna nedan!

E.O Jumpin Jack Flash, ska bo hos Lisa i Kosta, till hösten Växjö:

 


E.O Sharp Drezzed Man. Pers å Birgittas nästa agilityhund och lite "min" vallhund, med hemort Kalmar:

     

E.O Nikita ska bli vallhund och avelstik hos Tammy å Chrille i Enköping:

     

En till på Trooper:

 


Och lite trötta....

 




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards