anjasflock

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Födelsedag

Av Anja - 4 juni 2009 07:14

Javisst ja, jag fyllde ju år den 1 juni...

42, vem kan hålla reda på sånt??? Det blev en helt vanlig dag, med jobb å kurs å sånt. Min present fick jag medan vi roade oss (??) i O-hamn: Per slet därhemma och med lite hjälp, la de en helt ny gång till köksdörren och lyckades även hinna det nya "golvet" i hundgården! Stolparna är gjutna och nu väntar bara nät, snedsträvor och dörrar på att få komma på plats!

Tack älskling, det blir så otroligt bra!!! (Sorry Jaffa, katakombernas tid är förbi...)


Susanne var här åxå, med fina blommor! hur kunde du veta, att jag var på jakt efter en ny gul ros??! Tusen tack, det kommer att bli urfint!



Måste avsluta med en bild på Jaffa, hennes favoritposition i trappan, med span ut genom ytterdörren! Är man liten, får man placera sig högt!


 
 
Annelie

Annelie

4 juni 2009 10:07

Ja, man kan inte hålla reda på alla födelsedagar;) Men ett grattis i efterskott skickas här...
Kram Annelie

http://www.123minsida.se/anjo

 
Ingen bild

Anna å Sally

4 juni 2009 10:14

Grattis lite i eferskott:)
Kram

 
Ingen bild

Sonja, Mpenzi o Safi

4 juni 2009 14:52

Jag hade faktiskt lagt in en påminnelse i min Outlook, men jag som själv har återgått till att vara ständigt 29 (!!!!!!!!) trodde inte att du ville bli påminnd om - hur mycket var det nu igen?
Efterskottskramar i alla fall!

 
Susanne

Susanne

4 juni 2009 16:09

Jadu! Hur kunde jag veta det....Kanske för att jag först hade en rosa i handen men nåt sa mig att jag skulle sätta tillbaka den och sen drogs jag mot den där gula "Fresian". Så på den vägen är det....
Väl dolda talanger som borde nyttjas lite oftare kanske =).
Kram
Susanne

http://susanneocia.blogg.se

 
Mita

Mita

5 juni 2009 18:04

Grattis i efterskott!!
Vad flitiga ni har varit med hundgården, finfint..

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards