anjasflock

Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Små kryp

Av Anja - 5 juli 2009 16:03

Hur söt får en liten grön spindel vara, egentligen??


 
 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

5 juli 2009 17:27

Haha, du e inte lite konstig du! Spindlar sööööta...Nähä du! Grön till på köpet också...värsta ailienkrypet ju! Har fixat med flädersaft idag och i blommorna var det millioner med småkryp...svarta små kräk...brrrr! Har fiskat i grytan med teskedar hur länge som helst och rört om för att se om nån ny flyter upp! Men en sak är säker...finns ingen kvar i grytan nu i alla fall.
Kram på dig "krypfia!
Susanne

http://susanneocia.blogg.se

 
Ingen bild

Susanne

5 juli 2009 17:30

glömde....sicka jäkla håriga ben han har...

 
Ingen bild

Anja

5 juli 2009 17:32

Susanne!
Kanske därför jag gillar den, såna ben har jag åxå! (I orakat tillstånd...)

 
Eva

Eva

5 juli 2009 22:52

Underbara spindelbilder! Hur stor var den, och vad är det den sitter på undrar jag?

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Ingen bild

Susanne

6 juli 2009 08:40

Hihi, det kan jag inte tänka mig att du har såna ben...eller....Glest mellan stråna och så pekar dom rakt ut som värsta kaktustaggar...
Ja, kanske du har förresten. Nu när du säger det så....;) ;)
Susanne

 
Mita

Mita

6 juli 2009 08:46

Oj vilken skönhet, är den lite röd på rumpan, vet inte om det är rumpan men därbak ialla fall

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anja

6 juli 2009 09:52

Eva: Den sitter på kanten av ett litet kronblad till en pensé. Alltså väldigt liten spindel!

 
Anna

Anna

7 juli 2009 13:34

Jag som avskyr spindlar! Men den där var faktiskt söt.. :-O

Nu är man hemma igen efter långsemester med hund i focus. Hur är det med Chili???

Vi saknade er definitivt uppe i norr!

Jag har nu gått kurs i dagarna fem (agility phe vad är det när man kan få valla!) och lärt mig massor! Nu ska jag bara försöka förmedla kunskapen till Ting med ;-)

träning väntar! får jag komma och hälsa på under semestern? får antagligen ta barnen med mig!! :-D får jag komma ändå.. Emelia jagar bara fåren liiiite ;-) (se min blogg)

Föressten ska jag troligen ut på jobb i Hagby den 20 augusti.. funderar på att ta egen bil och stanna hos dig efteråt. Då blir det bara jag och en hund isåfall.. Den 20:e ca 12:00 och frammåt! kan du då?

Kram Anna med Icka och Ting

http://www.annas-funderingar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards