anjasflock

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Taklagsfest

Av Anja - 18 augusti 2009 08:50

Nä, inget party. Inte än!

För mkt kvar att göra, men så här såg bygget ut igår kväll i alla fall.


Häromkvällen, när Per spelade golftävling, tog jag mig ett glas rött, en mossig gammal plaststol å satte mig i min blivande ateljé/kurslokal och fantiserade... Undrar vad grannarna tänkte? Per tyckte att jag var väldans dekadent...;) HAHAA! Som en sann konstnär, dårå:P


Annars traskar det på. Jaffa vallade igår och så även Chili. Måste bli ett pass idag åxå. Har strax tarotkund och ikväll agilitykurs. Dessemellan ska jag hinna måla ytterligare på förrådsdörren.

Just nu känns nästa agilitytävling rätt avlägsen, får jag säga...


Förresten: Våga vägra hösten: Än är det förbanne mig SOMMAR!!!!


 
 
Elisabeth & bc-killarna

Elisabeth & bc-killarna

18 augusti 2009 09:52

Wow!!! Vad det blir FINT!!! Ska bli kul o gå kurs sen :)
Kram

http://www.loveofrasse.dinstudio.se

 
Ingen bild

Susanne

18 augusti 2009 15:33

Haha, du e för rolig! Blev det bra med predikstolen i taket då?!?! ;)) Som du sa!!
Kram
Susanne

 
Ingen bild

Sari&Hexa+Fay

18 augusti 2009 20:53

OJ, vad fint det blir. Sen kan du ha hur mycket kursre som helst. Men du får inte ha såpass många så du själv inte kommer ut och tävlar ;-)

Syns på banorna framöver förhoppningsvis!!

 
Ingen bild

Anna-Lena

19 augusti 2009 07:30

OJ...är ett bra ord för hur förvånad man blir hur snabbt det går!!! Det ser ju ut som ett "riktigt" hus;) Ska bli hur kul som helst att komma o titta.

 
Ingen bild

Sonja, Mpenzi o Safi

19 augusti 2009 17:31

Bra nära taklagsfest ser det ut som! Är inte 12 september en bra dag? Då kommer vi och plockar ner stängsel!

 
Mita

Mita

20 augusti 2009 07:59

Höst!!!!!!!!! vad är det för något???

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Birgitta, Per, Camilla, Celvin, Zico, Cocoz o Kiwi

20 augusti 2009 08:27

Tack snälla Anja o Per för underbart god Kycklinggryta och härligt smaskig efterrätt! Inbjudan tillbaka kommer när vi är färdiga med vårt lilla projekt (jämfört med ert) med renovering av vårt vardagsrum! =) Speciellt stort tack till dig Anja som alltid hittar vad som behövs träna på och vet HUR! Tack för att du finns!!! ;o)

 
Ingen bild

Jennie m Elton O Denver

20 augusti 2009 15:09

Gud vad långt ni kommit! Det blir ju jättebra! Vad skönt att höra att du tar dig tid att sitta ner och njuta i dessa byggtider! Det behövs verkligen!

 
Ingen bild

Anja

20 augusti 2009 19:14

Tack för så snälla kommentarer i min blogg! Jag känner mig RIK på goa vänner:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards