anjasflock

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Tråkigt

Av Anja - 16 december 2010 14:34

Ja TRÅKIGT med all denna snö!

Först losade vi hela maj, sen kom VINTERN redan i november... BLÄ! Visst, jag får mycket gjort hemma, men hundarna är uttråkade, vattnet fryser hos fåren, mina stackars kursare är utan kurs och ev vågar vi oss inte upp på Älvsjömässan till helgen... Faktiskt härligt att det är jul snart, då gör det inget att det är vitt!  

Har presentat mig med ett fint litet väggskåp till köket, bild kommer snart. Medan vi är på semester i Thailand, ska hantverkare rumstera om här hemma å sätta nytt kök, lägga golv, nytt innertak osv. Väl hemma, måste vi sätta full fart med inflyttning av köksattiraljer, möbler och tapetsera! Jisses vad FINT det ska bli!

Här kommer Chili-bilder, jag försökte läsa tidningen i kökssoffan och GISSA vem som har lååångtråkigt??


Morsan? Hallåå morsan??

  

HALLÅÅÅ! Kolla mig!! Kolla vad JAG har???!!

  

Meeeeehhh..... Kolla BOLLEN???!! Kolla jag schtryyyps? Kolla........?

  

Ääähhhh? Moschan kolla NURÅ???? Jag e BLIND???! Scheru inte????

  

(Och för alla oroliga därute, inga djur eller bollar kom till skada i detta inlägget.)

 
 
Eva

Eva

16 december 2010 14:49

Ja, jag har verkligen också ett gäng uttråkade hundar! Nu måste det bli promenadväder snart!!

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Ingen bild

Birgitta

16 december 2010 15:39

Ha ha ha du é rolig du!!! =)
Ja de stackars vovvarna får ju "krupp" snart av att inte kunna springa av sig ute! Tur att man kan göra lite inneaktiviteter då!

 
Sanna & Tassa

Sanna & Tassa

16 december 2010 16:31

Hörde idag via min mor att ni skulle få besök av herr snöstorm ikväll! Men hellre snö än reeegn, min mening! Trisst att det kanske håller er borta från mässan! (Tur att jag bor bara 20minuter med bil därifrån)

http://sannatassa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sonja Lindeman

16 december 2010 16:55

Vad jag o mina vovvar är glada för skogen. Även om det blåser, så är det tämligen skönt mellan träden. Inte så kul på Ölands östra sida när det blåser som nu.

 
Elisabeth & bc-killarna

Elisabeth & bc-killarna

16 december 2010 20:25

Hihi, härliga bilder på Chili :)) Och spännande med nytt kök :)

http://vallhundarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lina

16 december 2010 21:15

Gud så söt hon är lilla Chili:-)

 
Mita

Mita

16 december 2010 23:38

Lovley!!!

Kod:mmys

http://rocotopeppers.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards