anjasflock

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Anja - 18 februari 2011 17:02

Japp, nöjd!

Lampan på plats och det blev precis så bra som jag trodde!   På god väg att liksom ordna till den lite bonnromantiska cottage-känslan jag vill åt. Däremot kommer ALDRIG mitt hem att bli sådär inredningstidningsvackert i beige o vitt o grått... ÄVEN om jag målar en massa möbler vita just nu. Nä, jag kan tycka att det är vackert, men jag är inte särskilt beige/grå/vit som person och älskar färger å mönster för mycket!! Så det blir min egen variant av cottage å chabbychic;) MED skojiga färger å massa blommigt å myspysigt!


Nåt annat myspysigt -om än svettigt- är förståss lilla Qvicka! Ååååå en sån GULLE hon är!! Lyhörd, kelen, kontaktsugen, busig, framåt, intensiv... ja hittills allt man kan begära. Ska bli så spännande att se vad det kan bli av oss!


Lite nöjd-bilder:

    

Och en variant på nöjd:

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards