anjasflock

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Anja - 22 januari 2014 13:07

Det kom lite foton på Qvicka och mig från Unghundscupen, tack snälla Elisabeth!


Vi börjar vid stolpen, fokus på utställningen and off we go!

   

Prickar framdrivningsgrindarna och rundar fint. Lägg märke till armadan av hundar och folk som höll fåren på plats. De hade MYCKET drag! Men Q skötte det hela själv och fick 47 på hämtet:)

     

Lång jobbig fråndrivning. Vi missade första grinden, bara min egen missbedömning -jag trodde de var igenom! Nästa grind prickade vi dock. Man ser tydligt hur långt ifrån fåren hon ligger, men ändå styr hon upp dem hela vägen, så jag får väl anta att hon faktiskt är där hon ska vara.

   

Tja sen kom de till delningsringen och där tog tiden slut. Jag skötte mig bedrövligt där och kan faktiskt gräma mig än idag... Men vi kommer igen. Kanske lyckas Z och jag kvala så småningom? Tills dess får jag vara nöjd med en 14:e placering UTAN delning och fålla. Fina lilla Q  

         

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards