anjasflock

Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Inför ett bröllop

Av Anja - 29 april 2008 16:43

   Ja jisses!

Står å målar på lusthuset (blir sånt klart nån gång???) när Cilla dyker upp och säger: Jag har lovat Pers kompisar att du ska vara härifrån om 30 minuter!

Öhhh... va?? Per är på Bornholm å golfar?! Oj, som hon trasslade in sig;))

Det var KUL Cilla!! Man hajjar ju direkt att ngt är på G, som INTE har med Per att göra och det var bara att hoppa i duschen och försöka få bort målarfärg från hår och ansikte...

Möhippa?? Efter 16 år som sambo? Jag såg mig själv insnodd i gasbinda å toapapper, sälja kondomer på stan... Men som TUR VAR, har åren gått och mina bästa vänner tycker som jag: Att sånt har vi vuxit ifrån!


Det blev en brakmiddag på Steakhouse, trerätters å kaffedrik och allt. Sedan tjejsnack till natta. Gud så kul!! Vi lyckas ju aldrig träffas tillsammans nuförtiden!! (Detta är alltså nu INTE agilitykompisar!)


Så himla härligt att få prata å garva! Jag lovar Carina, den om armen i brevlådan, för jag glatt vidare till ALLA, som behöver lite uppmuntran...;))

Till läsaren, ett hett tips: Man vill INTE kolla om brevlådan är tömd, genom att köra ner hela armen å känna efter!!!!


TACKTACKTACK gulliga Cilla, Carina, Marie för en underbar kväll!!! Puss!

 
 
Susanne

Susanne

30 april 2008 05:45

Ha, vuxit ifrån och vuxit ifrån! Hade varit kul o se dig insvept i dasspapper o sälja kodisar på stan!! Du hade nog kunnat svinga iväg hela centrallagret! Synd om Cilla tycker jag som försökte ge sig på att lögna lite men som inte gick hem! Den med brevlådan var allt bra! Stackarn! Jo, Carina hon skrattade hejdlöst när hon berättade! = ).

Kram på dig Anja!
Susanne o Cia

http://www.svecia.blogspot.com

 
Susanne

Susanne

30 april 2008 05:47

rättat.
Den med brevlådan var allt bra! Stackarn!
Jo Carina, Anja skrattade hejdlöst när hon berättade.

http://www.svecia.blogspot.com

 
Ingen bild

Sonja

30 april 2008 12:17

Kan ingen stilla min nyfikenhet - jag gillar också skratt!
Sonja

 
Ingen bild

Malin & Arwen

30 april 2008 16:59

Vad härligt med en trevlig möhippa med goda vänner!
Hoppas ni får utmärkt väder på er stora dag, alla lyckönskningar från oss här i Åkersberga!

KRAM

 
Ingen bild

Ebba

30 april 2008 19:24

Heej Anja!!! Nu har jag hittat till din blogg!! Vad kul lasning!! Jag har ju inte kunnat GRATTA dig och Per annu, JATTEJATTEGLAD for eran skull!! Vill ju vara med imorgon:( Men ni kommer finnas i mina tankar... av egen erfarenhet vet jag att dagen kommer bli ett oforglomligt minne for livet;) Ni ar som gjorda for varandra. Vi maste traffas snart. Kommer tanka pa er extra mycket imorgon. Langtar tills vi ses. Massa massa kramar fran Ebba

 
Ingen bild

Berit

1 maj 2008 10:44

Gratulerer til Anja og Per!
Jeg sender dere noen varme tanker og lykkeønskninger på den store, romantiske og minneverdige dagen deres! Du er helt sikkert være en vakker og skinnende brud Anja!
Hundene blir vel også med på seremonien? Med blomsterkrans i håret og sløyfe rundt nakken?

Stor klem fra Berit, Maxi og Jippi Je-Je

 
Sari

Sari

1 maj 2008 14:17

STORT GRATTIS på eran STORA dag idag!
Det är säkerligen underbart romantiskt och allt vad det innebär.
Kram Sari, Gitzi, Touch, Fay och Hexa

http://www.belgarebc.se.nu

 
Petra & grabbarna

Petra & grabbarna

1 maj 2008 17:25

GRATTIS på er och hoppas att ni får en oförglömlig dag tillsammans idag!

http://www.petrasbc.se.nu

 
Ingen bild

Cissi M

1 maj 2008 21:59

Jättegrattis på er bröllopsdag. Det låter verkligen romantiskt med ett strandbröllop. Hoppas att ni fått en helt underbar dag.

Mångra kramar från Cissi M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards