anjasflock

Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Uuuurrrk

Av Anja - 1 december 2008 22:30

Ja, just det: Uuurrrkk...

Orkar inte skriva så mkt just nu, slänger in lite bilder från fre-lör vallningen istället. (Måste fixa fet-objektiv med autofokus!!)

Jag säger så här: Om du skulle känna dig febrig, hostig å ha ont i halsen, så bör du INTE vara med utomhus på två valldagar. Det är DUMT och ger bacillerna ett jäkla försprång i kroppen!


Ni som vill ringa mig nu i dagarna: Gör gärna det, men var beredda på att det låter konstigt i luren och det är INGEN bugg på linjen. Bara lille jag.

Som högst troligt måste ställa in min valpkurs för TREDJE gången på onsdag. Har inte hänt på mina 5 år med Full Fart. F´låt f´låt!!

(Det enda spännande med denna förkylning, är alla udda "grejjer" i varierande färger, som ramlar ur näsan! Jag menar, hur e kroppen funtad egentligen...?)


Hur som helst, 1000 tack Mickis, för dagarna två!!!

Vad vore en kurs utan STAKETVALLARE???

Camilla kämpar med en PIGG Kiwi!

Det är lätt att trassla in sig i bän!

Cilla och lilla "kardborren" Ester!

Elisabeth och Frasse!

Titte och Unni får tips av Mickis.

Cilla får hjälp med Esters drivning.

Mickis förklarar "slalomövningen"


 Världens sötaste lilla  Lazie!

 
 
Ingen bild

Cilla

2 december 2008 09:29

Ha inget dåligt samvetet, för så dålig du är nu har jag inte sett dig på många år!!!!!
Vi kör på med valpkursen...kanske till nästa år.
Tack för du fixade möjligheten att få träna för Mikis, enhelt suverän instruktör! stort Tack!!!!
Krya på dig!
kram Cilla

 
Ingen bild

Camilla och Kiwi

2 december 2008 19:12

Din stackare, du får verkligen sota för att du gav dig ut i fårhagen och trotsade din förkylning.
Näe, jag kommer inte ringa dig på ett tag, du måste vila din röst!! Jag måste erkänna att jag inte hörde vad du sa igår även om jag låtsades som det:o) (jag hoppas inte att jag svarade allt för konstigt). :o)
Krya på dig!

 
Anette och Dido

Anette och Dido

3 december 2008 07:39

Hej Anja.
Men oj vad tråkigt att du är så förskyld. Hoppas att du snart blir på bättringasvägen.
Kul att titta på korten från er vallkurs.
Själv tycker jag det är jobbigt att valla just nu, Man fastnar ju för sjutton med stövlarna i leran. Näää nu vill jag ha ett par minusgrader , lite snö och julstämmning.
Ha det så gott och god jul ( lite tidigt kanske) Kram Anette och Dido

http://www.hundtavlor.se

 
Anna

Anna

3 december 2008 07:53

Stackare!! Här är jag pigg medan mina barn mår sämre.. Amanda har 40 grader idag och det är fjärde dagen.. har ringt sjukvården får se om vi får komma in..

Nästa gång ni ska ha vallkurs vill jag vara med!!!! :-)

Förresten ska du till GBG? Blev det någon Exclusive.. jag har sett att de tagit bort meningen om att förstapriset skulle kunna komma att delas ut i form av sponsorpriser så då blev jag mer possitivt inställd..

Har också fått en inbjudan och faktiskt tackat ja också..

Har ni möjligen plats i bilen till GBG?? JAg åker isåfall gärna med dit (hem ska jag inte..)

Krya på dig!!!

Kram Anna med ICka

http://www.annas-funderingar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards