anjasflock

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Anja - 7 april 2008 15:27

Solen strålar och det är fantastiskt vårväder. Jag hade behövt pyssla med massa viktiga papper, men försöker hålla huvvet sysselsatt med städning i trädgården istället.

Jaffa har hjälpt till med lite "gardening" och roat sig kungligt: Sprungit runt med en plåtburk över huvudet;)


Nu står dom i hundgården alla tre. Har verkligen försökt hålla Chili stilla, men så pötsligt kommer hon med dyngsur tass: Panikslickar på onda foten och är tillfälligt blockhalt igen.

Då funkar jag som så, att hon åker in i hundgården, dels för att kunna vara stilla, dels för att jag inte KLARAR att se henne på tre ben igen. Det går bara inte!!!

...och Chili är ju lika förtvivlad: "Morsan, kolla mig, jag KAN springa bra på tre ben!! Ska vi träna?? Eller gå till fåren?? Eller... bara GÖRA nåt????"

............................


Eva Bodfält-kursen var fantastiskt bra. Med bensin å mat gick kalaset på över 4.000 kr, men det ser jag som en investering i min verksamhet och i mina blivande kunder. Valpkurserna kommer definitivt att få sig en uppgradering, när jag nu bara kan komma igång igen.... För tillfället "läcker" jag ju över mina kursare till alla andra olika hundskolor. Både bra och dåliga sådana.... SUCK.


(Imorgon träffar vi kommunen igen. Det rör på sig.)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards