anjasflock

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Anja - 1 januari 2009 20:14

Välkommen kära 2009!

Dags att lägga ännu ett år till samlingarna och ta klivet in i ett nytt färskt...

Förväntningar, förhoppningar, farhågor, ja jisses:) Samma visa varje år!

Har tänkt mig att göra lite summeringar för det gångna året så småningom. Ikväll är jag för trött å nöjd. Träning i solen och ägglikör efter kvällsmaten (havskräftor som blev över igår!) sätter sina spår i hjärnkontoret...


Idag hängde vi på Anna-Lena till norra Öland. Agilityträning i "Kroken!"

Per å Birgitta, samt Lotta mötte upp. Per hade byggt en bana med inspiration av ngn av VM-banorna. Spännande handlingsalternativ fanns det och mest av allt, märktes all den goda julmaten runt midjan...


Himmel, vilken usel kondis jag har och vad fasen har hänt med fötterna? Tunga som bly... Stackars Chili, pigg som en liten toka, såå duktig tjej... Men HUR ska jag kunna göra henne rättvisa på MyDog?????


Jaffa var otroligt pigg, glad å taggad! Jubel!

Hon gjorde flera riktigt fina kontaktfält och hoppade även en liten sekvens med 60 cm hinder på slutet. Hon har inte riktig styrsel på tassarna än, det märks tydligt men roligt att känna, att hon liksom ANSTRÄNGDE sig för att lyfta på alla fötter!


Lite konstiga missar, där hon ex inte SÅG balansen vid några tillfällen, utan sprang i full fart BREDVID den...? Kan iofs bero på tunneln som låg under. Hm. Vi behöver väl helt enkelt TRÄNA?! ;)


Tack för en härlig dag mina kära vänner å tack för gott fika i er fina lilla stuga, Birgitta o Per!


Här kommer lite bilder från dagen:

Jaffa vill INTE bara titta på!


Per o Zico

Okej så, husse???

Nedan, Lotta o Soya!



Aksa på G:

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards