anjasflock

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Anja - 6 maj 2009 10:07

Ska ut och fixa lite, har sedan tarotkunder och ikväll Tävlingsförb.Agility

Blir lite glest med bloggandet så här års, märker jag!


Tranås:

Tja, jag kände mig riktigt uppåt o laddad efter vår fantastiska laghelg, men vad ÄR det för sport vi håller på med? En mental berg o dalbana...

Det gick INTE ALLS i Tranås! Inte ETT ENDA lopp satte vi riktigt. Puh, tar lite tid att hämta sig å komma igen. Chili var bitvis tokladdad och då även inte särskilt lyhörd. Dessutom gjorde jag små klantiga missar här och var. Nåväl, lördagens hopplopp var bra, vi hade 3:e bästa tiden MEN en jäkla rivning i början.

Söndagens sista lopp, hopp, KÄNDES iaf riktigt bra, dock ytterligare en rivning (på precis samma ställe som i förra??) och disk på slutet...


Exclusive-seriens lopp gick SIST på lördagen (efter att klass 3 startat FÖRST på dagen, gud så dumt!) och ffa agilitybanan var riktigt taskig. Inte ett dugg rolig, bara grymt tajt och totalt sönderknycklad. Till och med smallhundarna hade problem... Jag brukar verkligen INTE skylla på banorna när det går dåligt, men denna bana var en riktig skitbana!

Efter att ha tråcklat runt ett tag o diskat oss, tyckte jag synd om Chili (och mig själv) och klev helt enkelt av.


Nu ska jag skärpa mig och skaka fram en massa positiva vibbar inför Oxelösund!! ;))


...och bara 1,5 vecka kvar till Jaffas debut... Fjärilar i magen!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards