anjasflock

Direktlänk till inlägg 12 april 2007

Utmanad!!!

Av Anja - 12 april 2007 07:58

Jag har blivit utmanad av Ingela med EmenEm´s Filur, som skrev:"Skriv 6 underliga/egendomliga saker om dig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv och samtidigt ange reglerna för spelet. Välj sedan 6 nya bloggare som blir utmanade!"Vadå, bara sex saker???? Ok, får väl välja noga då;))1. Jag snackar med döingar,småfolk och konstiga kraftdjur yrkesmässigt.2. Jag har en tvillingsyster som har knivhotat Jokkmokks Jokke, hemma i mammas kök.3. Jag har varit gäst i stolen hos Alice Bah, på Tv 4.4. Jag har fastnat med tuttarna i ett kompostgaller.5. Jag har tappat ut ett par trosor genom byxbenet, mitt under en teorilektion på hundkurs. (JAG var instruktör!!)6. Jag gråter så det skvalar när jag ser på "Babe -den modiga lilla grisen". (Och det gör jag ofta!)Sisådär. Det var ett litet axplock... Bäva månde ni alla, vem ska jag skicka vidare till?

 
 
Susanne

Susanne

12 april 2007 12:40

Visst Anja, är du märklig o toppen på många vis men hur i hela friden lyckas man med att fasta med tuttarna i ett kompostgaller????? :)

http://svecia.blogspot.com

 
Petra

Petra

12 april 2007 20:18

Tack för ett gott skratt och jag hålle rmed föregående talare men jag tycker nog nr 5 också kräver en förklaring! ;-)

http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Petra

 
Ingen bild

Anja & flock

13 april 2007 09:30

Hahaa!
Nu är det så, förstår ni... att alla Livets Stora Frågor får man inte svar på;)))
Kom på mitt 40-årskalas vet jag, brukar bli tvingad att berätta dessa anekdoter med lite vin innanför västen!

PS. Har fastnat med händerna i en kruka åxå.

 
Ingen bild

Emma

14 april 2007 18:45

hihihi, härligt gôtt skratt jag fick!!:-)TACK!! behövde det

 
Ingen bild

Jennie

14 april 2007 19:11

Du är ju för rolig... hur har du lyckats med allt.. helt otroligt... man undrar ju vad du hade för övningar för dig när du fastnade med brösten i ett kompostgaller..eller hur i .. det gick till när du tappar trosorna.. undrar om deltagarna stod där med stora gap... hoppas det inte var första gången för dem på kursen... tur att det var du som kan bjuda på dig själv och ha roligt åt det...

 
Emelie

Emelie

15 april 2007 10:51

Haha anja det där gååår ju inte att knäcka.
Hur fasen ska jag som är sååå duktig och aaldrig gör nått galet komma på 6 saker? ;P
Haha

http://www.oscardelarentas.webb.se

 
Ingen bild

Elin

16 april 2007 16:27

Hahahahaa nu blev måndagen mycket roligare du är bara för härlig Ha de Elin

 
Malin

Malin

18 april 2007 21:50

Hihi! Ja, du Anja du är en riktig joker ;-)
Tänkte bara upplysa om att det är nästan ett helt år tills det blir små Arwen-bebbar, så nog är det väl dax för dig med en liten då?!!! =P
KRAM min vän
Vi ses i Tranås!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=malintangring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja - 16 februari 2017 10:40

12-14 maj är det dax igen! Välkomna till öland och såklart Bläsinge bygata på vårfest. Här hemma håller vi som vanligt Öppen trädgård, med både fiskdamm, sköldpaddsdamm och lilla gölen, full av grodyngel. Här finns även kryddgård, stenläggningar, l...

Av Anja - 23 september 2016 14:26

Konstnatten fredag den 30 september kl. 19-24: Nattvandring i dammträdgården. Medtag gärna ficklampa! Vi bjuder på en mysig rundtur bland dammarna i skenet av marchaller och ljusslingor.   Lördag den 1 okt håller vi Öppen Höstträdgård...

Av Anja - 18 juni 2016 09:31

Välkomna till Bläsinge bygata och Norra Möckleby på öppna trädgårdar, konst och konsthantverk! Självklart håller även jag öppet, med trädgårdsinspiration, betongkrumelurer, dammar mm. Vi hade massor av besökare under Spirar-dagarna, så jätteroligt....

Av Anja - 25 maj 2016 19:30

Ja hej å hå, nu är det dax igen..... Jag trädgårderar och gjuter betongkrumelurer för glatta livet. Försöker passa in hunderi och valpbestyr samtidigt. Så roligt och så självpåtaget jobbigt! Puh!   Varmt välkomna till Bläsinge 27-29 maj! Här är f...

Av Anja - 21 januari 2016 14:28

Det har varit ett händelserikt trädgårdsår och tack vare en engagerad och händig man, har vi genomfört ett par drömprojekt! Per byggde färdigt det nya staketet mot vägen och en ny gånggrind. Himmel så bra det blev!!     Innan Öland Spirar, bestämd...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards